Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Přínos influencerů se dá spočítat. Ale využijte jejich vliv správně

Spolupráce s návrhářem

Adidas díky spolupráci s návrhářem dosáhl bez jakékoliv placené podpory více než tří miliard mediálních impresí. Zmínky o jeho nové kolekci přineslo přes 150 nejvýznamnějších médií včetně Vogue a kolekce nasbírala celkem dva miliony aktivních reakcí na Instagramu.

Instagramové hodinky

Značka Daniel Wellington byla magazínem Inc. loni oceněna jako nejrychleji rostoucí firma v Evropě a podle posledních dostupných čísel se její zisk vyšplhal na 230 milionů dolarů ročně.

DXRacer, židle Fattyho Pillowa

Do spolupráce s influencery začal DXRacer investovat na začátku roku 2015 a podle Google Trends od té doby vzrostlo hledání značky trojnásobně. Stačí, že gamer nebo vloger prostě sedí na této židli. Fatty Pillow na ní seděl tak dlouho, až ji svými 160 kily rozsedl. I toho značka využila. Hned mu poslala novou.

Reklama
Abovalve

Díky blogerkám se na obočí v Brow Baru Benefit stojí fronty

Video dvojice blogerek z A Cup of Style z července 2015 znamenalo pro salon zlom. Video nejvlivnějších sester youtuberek v Česku má k dnešku téměř 140 tisíc zhlédnutí a získalo řadu pozitivních ohlasů.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)