Spolupráce s návrhářem
Adidas díky spolupráci s návrhářem dosáhl bez jakékoliv placené podpory více než tří miliard mediálních impresí. Zmínky o jeho nové kolekci přineslo přes 150 nejvýznamnějších médií včetně Vogue a kolekce nasbírala celkem dva miliony aktivních reakcí na Instagramu.
Instagramové hodinky
Značka Daniel Wellington byla magazínem Inc. loni oceněna jako nejrychleji rostoucí firma v Evropě a podle posledních dostupných čísel se její zisk vyšplhal na 230 milionů dolarů ročně.
DXRacer, židle Fattyho Pillowa
Do spolupráce s influencery začal DXRacer investovat na začátku roku 2015 a podle Google Trends od té doby vzrostlo hledání značky trojnásobně. Stačí, že gamer nebo vloger prostě sedí na této židli. Fatty Pillow na ní seděl tak dlouho, až ji svými 160 kily rozsedl. I toho značka využila. Hned mu poslala novou.
Díky blogerkám se na obočí v Brow Baru Benefit stojí fronty
Video dvojice blogerek z A Cup of Style z července 2015 znamenalo pro salon zlom. Video nejvlivnějších sester youtuberek v Česku má k dnešku téměř 140 tisíc zhlédnutí a získalo řadu pozitivních ohlasů.