Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Otevření prodejny nepropagujte moc brzo

Nepodceňujte okamžik otevření nové pobočky. Potenciální zákazníky nechte zdravě „natěšit“. Ale okamžik, kdy jim hodíte první návnadu, vybírejte pečlivě. Pokud budete komunikovat předčasně a necháte zákazníky příliš dlouho čekat, nejspíš je odradíte.

Komunikace, zejména na sociálních sítích, by měla probíhat ve strategickou dobu, konkrétně nám se osvědčilo dát o sobě vědět několik dní před samotným otevřením nové pobočky.

Nové klienty si zaháčkujte a rozmazlujte. Není nic jednoduššího než nabízet na začátku příjemně vysoké slevy, věrnostní karty a nechat zájemce soutěžit o zajímavé produkty. Pokud bude první kontakt s vaší značkou příjemný, vybudujete a upevníte vztah se zákazníkem mnohem snadněji.

Reklama
Know

I když otevíráte prodejnu na dobrém místě, zjistěte předem potenciál cílové skupiny, která v daném místě žije nebo pracuje, a nezapomeňte zmapovat konkurenci. Dejte světu vědět, že vstupujete do konkrétní lokality. S tím vám pomůže i PR agentura. Nemít pár dní před otevřením zveřejněné základní informace na webu, v Google mapách a na sociálních sítích je faux pas, které si nemůžete dovolit. Konkrétně tím myslím otevírací dobu, přesnou adresu a telefonní číslo, na kterém vás zákazníci zastihnou.

Influenceři? Raději zaměstnance

Firmy často při komunikaci využívají influencery. Věnujte proto volbě takového člověka zvýšenou pozornost a na prvním kontaktu s ním si dejte záležet. Sledujte jeho práci, komunikujte s ním jeho jazykem a vymyslete originální způsob oslovení.

Vyhněte se univerzálnímu e-mailu o nabídce spolupráce. Nám v prosinci fungovalo poslat vybraným influencerům, především z řad foodblogerů, adventní kalendář, ve kterém byly čtyři balíčky. Každý na jeden adventní týden.

Nehledejte ambasadory jen venku a nezapomínejte na vlastní síly. I když se to mohlo jevit jako samozřejmost, myslet na interní lidi a ocenit práci, kterou ještě před zahájením odvedli, je naprosto zásadní.

Autorka je marketingovou specialistkou ve společnosti Delmart.

Na konci letošního ledna otevřel řetězec Delmart bistro v pražském OC Quadrio.
Foto: Delmart

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)