Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ondřej Postránský: Dlouhodobý sponzoring posiluje emoční spojení se značkou

Dlouhodobost a stabilita jsou hlavní atributy komunikace značek společnosti Karlovarské minerální vody. „Pokud sponzoring odpovídá positioningu značky a rezonuje v cílové skupině, je přínosem,“ vysvětluje její ředitel strategického marketingu Ondřej Postránský, který řídí komunikaci všech brandů firmy u nás i v zahraničí.

Na rozdíl od jiných výrobců FMCG rozvíjíte své partnerské vztahy dlouhodobě. Jde o zásadu vaší firemní kultury, nebo prostě nevidíte důvod, proč rušit fungující spojení?

Záleží na tom, jaké cíle sledujete. Pokud chcete vybudovat rychle pouze znalost značky, může fungovat i krátkodobý sponzoring. Pokud chcete budovat image značky, pak je nutné dlouhodobější zapojení do projektu, který samozřejmě musí odpovídat positioningu značky a rezonovat v cílové skupině vašich spotřebitelů. Pokud toto spojení funguje, pak je to přínosem i pro značku.

Reklama
MMcite

Letos se značka Magnesia spojí s vyhlášením filmových cen Český lev už po patnácté. Co je na tomto spojení tak mimořádného?

S partnerstvím Českého lva jsme velmi spokojeni. Právě dlouhodobý sponzoring má pro nás mimořádný význam, posiluje totiž emoční spojení se značkou. A když sledujeme čísla výsledků našich kampaní spojených s Českým lvem, rádi u podpory zůstáváme.

Značka Mattoni je spojena s akcí Prague International Marathon od doby jejího vzniku. Maraton se soustavně inovuje, jak inovujete toto spojení vy?

Projekt RunCzech a Mattoni se ideálně doplňují, minerální voda k běhání přirozeně patří. Za poslední dva roky jsme spolu s ním vybudovali osmdesát pětikilometrových tras v projektu Mattoni FreeRun napříč celou republikou, a většina z nich má navíc svého kouče, který se postará o to, aby nikdo neměl strach z běhání, aby lidé sbírali zkušenosti a jednou si třeba zaběhli půl- nebo i celý maraton.

Ondřej Postránský (43), ředitel strategického marketingu

Ve společnosti Karlovarské minerální vody začal pracovat krátce po absolvování VŠE v Praze jako obchodní a marketingový analytik, poté prošel několika dalšími marketingovými pozicemi. V roce 2008 se stal ředitelem marketingu odpovědným za kompletní portfolio značek v ČR a SR. Od roku 2016 ve své současné pozici řídí strategii značek KMV na všech trzích, kde skupina působí.

Autor je publicistou a producentem.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu