Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Než dojde na karimatky v Českém rozhlase

Generální ředitel veřejnoprávního rozhlasu rozbouřil atmosféru v podniku, když tvrdě kritizoval práci redaktora Janka Kroupy. Svá slova o účelovosti reportáže věnované neoprávněnému hospodaření Agrofertu na 1700 hektarech pozemků ale pak vzal zpátky. Kolegy ujistil, že jejich práci bude vždycky hájit a většinu námitek Agrofertu proti reportáži odmítl. Při vědomí toho, že René Zavoral na své místo nespadl z oblohy, ale naopak v rozhlase pracuje léta, je až překvapivé, jaké komunikační fauly stihl nasekat, než k tomuto závěru došel, a jak moc stihl naštvat víc než 200 redaktorů. Kdysi řídil i marketing a komunikaci Českého rozhlasu, mohl by si tedy pamatovat, jakou škodu napáchají špatně volená slova. Zvlášť, pokud je pronáší manažer ve vysoké funkci, který se nechá strhnout atmosférou, rychleji mluví než myslí a ohání se drsnějšími obraty než by konkrétní situaci slušelo. Mírnit emoce a dát si pomyslný mokrý hadr na čelo by ale měli i signatáři a aktivisti na druhém břehu. Ano, je to vážný pracovní a profesionální spor, ale řešit se má věcně. Část z nich přitom už začala na Facebooku bít na poplach, jak je ohrožena svoboda slova a známé postavy televizní krize nabízely svou pomoc s formulováním „manifestů“. Jestli by něco rozhlasu neprospělo, tak právě tohle.

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)