Nejlepší lyžování si užíváme v Rakousku

Alespoň občas jezdí na lyžích nebo na snowboardu 44 procent internetové populace. O něco více v oblibě máme sjezdové lyže před běžkami. Zatímco snowboard preferují především mladí do 29 let a obliba sjezdového lyžování klesá s věkem, preference běhu na lyžích je ve všech věkových kategoriích zastoupena rovnoměrně.

Za zimními sporty jezdíme jednoznačně nejčastěji na české hory (42 procent). Rakouské Alpy jsou druhou nejčastěji navštěvovanou destinací, i když s velkým odstupem (12 procent). Následují zimní střediska ve slovenských Tatrách (9 procent) a italské Dolomity (5 procent). Přestože nejčastěji jezdíme lyžovat na české hory, za nejlepší destinaci považujeme rakouské Alpy. Zimní střediska v Česku považujeme za druhá nejlepší, z konkrétních míst respondenti nejčastěji zmiňovali Krkonoše, Šumavu a Jeseníky. Za třetí nejlepší destinaci pak dotázaní označili italské Dolomity.

Pro konkrétní lyžařský/snowboardový pobyt se rozhodujeme zejména na základě předchozí vlastní zkušenosti, dáme také na doporučení přátel či známých a rozhodující je pro nás i vzdálenost do vybrané destinace. Příliš se nenecháváme ovlivnit nabídkami cestovních kanceláří a vloženou reklamou v časopisech a novinách či na internetu. Za zimními sporty jezdíme převážně individuálně, služeb cestovních kanceláří využíváme minimálně.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen