Kniha týdne: Marketingová komunikace v místě prodeje

Kniha Marketingová komunikace v místě prodeje z pera prezidenta asociace POPAI Central Europe a ředitele společnosti Dago Daniela Jesenského a dalších odborníků se věnuje široké škále témat souvisejících s marketingem v místě prodeje. Autor Daniel Jesenský patří mezi největší tuzemské autority v oblasti in-store marketingu.

Podle výzkumu Shopper Engagement Study Czech Republic 2015, který realizovala právě asociace POPAI Central Europe ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos, dochází přímo v místě prodeje k výběru produktů v plných 87 procentech případů. In-store marketing se ve světle takto vysokého procenta jeví jako velmi důležitá disciplína.

Díky publikaci se čtenář seznámí s komunikací v místě prodeje v nejrůznějších souvislostech. V úvodu nechybí definice a teoretické vymezení této marketingové disciplíny. Popsán je průběh nákupního rozhodování a různé modely zákaznického chování. Vysvětleno je impulzivní nakupování a vše, co na něj může mít vliv. Nechybí popis strategií a metod výzkumu zákaznického chování a účinnosti komunikace v místě prodeje. Závěrečná kapitola se věnuje moderním trendům v retailu. Mezi ně patří elektronické cenovky, chytrá zrcadla a digitální kabinky nebo technologie iBeacon a Bluetooth.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen