Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Filmová hudba láká na vesmírný vizuál

Hudební festival Film Music Prague, který se bude konat v dubnu, na sebe upozorňoval třemi desítkami OOH ploch. Kampaň byla k vidění v lednu, její další nasazení zváží organizátoři akce na základě vyhodnocení její dosavadní úspěšnosti. Vizuál je vytvořený pouze pro formát venkovní reklamy a vznikl in-house. Nalákal vás na festival hollywoodské hudby?

Vůbec tomu nerozumím. Možná to je odkaz na film, který jsem neviděl a ani ho vidět netoužím, natož si zajít na koncert hudby z něj. Dva měsíce před festivalem bych čekal útok na první dobrou.

Pavel Eichler, majitel, Nedori

Reklama
ČEZ

Když už mě má na festival o filmové hudbě přitáhnout vizualizace černé díry, protože headlinu se to moc nedaří, ať to prosím nevypadá jako použitý kondom.

Jan Lenkvik, copywriter, Ogilvy

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)