Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Festival otrlého diváka a karneval české reklamy

Pokud nějakou akci moderuje Jakub Kohák, máte jistotu, že se bude chovat jako neřízená střela. U mnoha jeho průpovídek si budete říkat, jestli je myslí vážně, a pokud ano, tak jestli u nich myslí. Vyhlašování letošní Zlaté pecky nebylo výjimkou a Kohák se výrazně podepsal na tom, že se místo večírku česko-slovenské kreativity odehrál spíš festival otrlého diváka. Vilné narážky na policejní příslušnice v uniformách, které si přišly pro cenu za společensky prospěšný rozhlasový spot proti řízení pod vlivem alkoholu, byly vlastně to nejmenší. Musíte se ujistit, že je vážně rok 2018 a ne 1998, nebo možná dokonce 1988. Nikdo asi nečeká formální večer a komorní atmosféru, na to není česká reklama zvyklá dlouhodobě, ale přece jenom by se pod určitou laťku jít nemělo. Slavnostní večer bez zřejmé souvislosti míchal téma televizních detektivek se zálibou ve zlatě a na atmosféře se odrazilo i to, že část oceněných se ani neobtěžovala si pro svou Zlatou pecku přijít. O důvodech můžeme spekulovat, ale skoro bych si vsadil, že i forma večera hraje roli. Když na něčem měsíce dřete, a jste vážně rádi, že se vám práce povedla, možná úplně nestojíte o to, aby váš úspěch přehlušilo retro jako z éry filmu Kamarád do deště.

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected]

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)