Equa bank rozvíjí svůj pohádkový koncept, na Romana Vojtka nedá dopustit

Zatímco Moneta Money Bank se v letošní reklamě zřekla hvězdného Jiřího Bartošky a spoléhá jen na kocoura Tomia, konkurenční Equa bank se drží pohádkového konceptu a je věrná své tváři – Romanu Vojtkovi.

Svůj pohádkový koncept dokonce posiluje. Nový slogan „S Equa bank je vše pohádkově snadné“ má zdůraznit snadnost změny banky. Cílem je představit „transparentní a cenově výhodné bankovní produkty, které si svou snadností a jednoduchostí získají i postavy z pohádkového světa“.

Dva nové televizní spoty se na obrazovkách poprvé objevily 8. února. Jejich ústřední postavou je zmiňovaný Vojtek, který diváky provází bankou a demonstruje snadnost a jednoduchost procesu zakládání nových produktů. Nový koncept připravila opět agentura Proboston Creative. A ve výběrovém řízení padla volba na produkci Boogie Films a režisérku Alici Nellis. „Věděli jsme, že herecká akce bude nejzásadnější. Ukázalo se, že s herci nejlépe umí pracovat Alice,“ vysvětluje ideamaker Jáchym Jakeš.

„Snažíme se o zachování líbivosti reklam, odlišení v kategorii bankovních nabídek, jasnou komunikaci výhodnosti produktů a snadnosti změny banky. A aby lidé po zhlédnutí reklamy reálně zvažovali přechod k Equa bank,“ dodává ředitelka marketingu banky Henrieta Arslanová. Dodává, že jako mladá banka je Equa vnímána hlavně jako on-line banka. „Chceme rozbít předsudek, že menší banky jsou jen on-line a nabízejí omezenou nabídku produktů.“

Média nakupovala OMD Czech. Zatímco loni byla Equa vidět na Nově, letošní spoty s 30vteřinovou stopáží budou vysílány výhradně na kanálech skupin Prima a Barrandov. V plánu je i zkrácená verze a sponzorský vzkaz. V on-line prostředí poběží reklama v několika formátech, naplánován je i regionální outdoor. „Máme 45 poboček, v určitých regionech se snažíme zvýšit jejich vizibilitu.“

S populárním hercem je banka vůbec spokojena. Podle Jakeše byla jeho účast v kampani jednou ze základních podmínek briefu. A podle Arslanové má Vojtek pozitivní vztah ke značce. „Věří, že naše banka je taková, jak hlásá, což je pro nás důležité,“ vysvětluje.

Equa bank v nové kampani rozvíjí svůj úspěšný pohádkový koncept, jehož tváří je populární herec Roman Vojtek.
Foto: Equa Bank

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia