Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Do médií přispíváme hlavně v diskusích na webu

Do médií někdy přispělo téměř 30 procent české internetové populace. Nejčastěji se jednalo o napsání komentáře do diskuse pod článkem či reakce na zprávu v médiích (celkem 24 procent) nebo zaslání fotografie (11 procent). Volání do vysílání nebo poskytnutí videa jsou spíše ojedinělá. Svůj příspěvek lidé psali přímo na web daného média nebo zaslali e-mailem. K poskytnutí příspěvku je vedla hlavně potřeba sdělit důležitou informaci. Do médií takto přispívají častěji muži, lidé s vyšším příjmem a lidé žijící v menších domácnostech.

Těchto příspěvků si všimla většina (80 procent) české internetové populace. Nejčastěji lidé zaznamenali komentáře a reakce, fotografie, videa ale i telefonáty do médií. Častěji si jich všimli muži, lidé do 29 let, lidé s vyšším příjmem a lidé, kteří sami do médií někdy přispěli.

Tyto příspěvky jsou zajímavé pro 56 procent české internetové populace, častěji pro lidi, kteří podobný příspěvek už někdy poslali. Přispěvatele podle nich motivuje hlavně potřeba sdělit důležitou informaci. Více než polovina české internetové populace také uvádí, že jsou pro ni příběhy „normálních lidí“ atraktivní stejně nebo dokonce více než příběhy slavných. Naopak 44 procent české internetové populace o příspěvky čtenářů zájem nemá. Podle nich za nimi stojí hlavně finanční motivy a potřeba se zviditelnit.

Reklama

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)