Zrušení takzvané síťové neutrality je ve Spojených státech důležité téma, které se dotýká všech uživatelů internetu. Poskytovatelům totiž tento krok umožní upřednostňovat některé webové stránky a aplikace před ostatními. Řada lidí se ale o tento problém nezajímá nebo je pro ně nesnadné ho pochopit. Řetězec restaurací s rychlým občerstvením Burger King tak přišel se sociálním experimentem na toto téma. Sledoval, jak jeho zákazníci reagují na to, že se cena typického sendviče Whopper odvíjí od toho, jak dlouho jsou na něj ochotni počkat. Pokud ho chtěli hned, prodavači si účtovali 26 dolarů, tedy o 21 dolarů více, než je jeho standardní cena. Zákazníci, kteří odmítli příplatek, museli čekat 15 až 20 minut. Z reakcí hostů vzniklo tříminutové video.
Za týden nasbíralo video na YouTube čtyři miliony zhlédnutí. Není to však poprvé, co Burger King „potrápil“ své zákazníky. Kromě síťové neutrality je podobně názorným stylem upozorňoval na problém šikany.