Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chcete být vidět na YouTube? Kromě kvalitního obsahu pomůže i dobrý název

YouTube patří pod společnost Google, ale jeho vyhledávač posuzuje při řazení výsledků řadu jiných věcí než klasické hledání na webu. Specialisté na digitální marketing z firmy SEO Horizon připravili seznam faktorů, které mají vliv na to, jestli YouTube vybrané video upřednostní ve vyhledávání nebo na své homepagi.

Klíčový vliv má samozřejmě počet zhlédnutí a míra interakce uživatelů s videem (stisknutí ikonky palce nahoru pod videem, počet sdílení a komentářů). Ale to není všechno, videoportál bere v potaz také délku videa, jeho název, tagy a klíčová slova v popisu videa. Pokud firmy chtějí vědět, která slova na YouTube uživatelé hledají, SEO specialista Václav Veselka radí: „Najděte si na webu nástroje pro návrh klíčových slov, například www.keywordtool.io. Řada z nich dokáže vyhledat i slova a spojení, jež lidé hledají specificky na YouTube. A fungují i pro češtinu.“

Algoritmus YouTube sleduje také počet odběratelů kanálu a přihlíží k tomu, kolik nových odběratelů díky videu kanál získal. Množství sledujících má střední vliv. I „malí hráči“ se zajímavým obsahem mají šanci na YouTube uspět.

Reklama
ČEZ

Pokud vaše značka produkuje videoobsah, nevyplatí se šetřit ani na kvalitě. Podle dat serveru SEO Horizon 68,2 procenta všech videí, která se zobrazují na hlavní stránce YouTube, je natočeno v rozlišení HD. Rozhoduje i délka: průměrná stopáž videí na homepagi YouTube je skoro 15 minut. Algoritmus zohledňuje, jak dlouho se na video uživatelé vydrželi dívat. YouTube jednoduše chce, aby na něm návštěvníci zůstávali dlouho, proto jim podsouvá kvalitní obsah.

Chcete být vidět na homepagi YouTube? Vytvořte zajímavý kvalitní obsah a zvolte dobrý název.
Foto: Repro YouTube

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu