Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ben Cristovao láká do školy, teda vlastně Ben Cestovao!

Pražská Bankovní akademie láká ke studiu postavičkou Bena Cestovaa. Jméno i vzhled na vizuálu „mírně“ připomíná českého zpěváka Bena Cristovaa. Kampaň připravila škola in-house a bude k vidění v metru, v on-linu a tisku. MAM se zeptal na názor i agentury Championship, která zpěváka Cristovaa oficiálně zastupuje. Ta reklamu považuje za porušení osobnostních práv. „Neprožíváme to nijak dramaticky, ale ukazuje to, jak marné je občas uvažování lidí na českém marketingovém trhu,“ posteskl si umělecký šéf agentury Lukáš Rychtařík. Co na to marketér a právník?

Ben Cestovao, haha, jakože Cristovao, co cestuje. Podceňovat inteligenci cílové skupiny se nevyplácí dokonce ani při volební kampani, natož v komunikaci „prestižního“ soukromého gymnázia, ať už je jeho skutečná úroveň jakákoliv.

Ondřej Nečas, strategický konzultant, McShakespeare

Reklama
Know

Zneužití jména celebrity k propagačním či komerčním účelům je porušením osobnostních práv. V tomto případě je ale otázka, zda pozměněná podoba jména dostatečně prokazuje spojitost s danou celebritou.

Vít Křížka, advokát, Advokátní kancelář Křížka Kuckirová Legal

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)