Ke každému poznání vede cesta. Letecký dopravce Turkish Airlines se rozhodl tento aspekt pojmout z technické i poetické stránky ve své kampani Pět smyslů. „Věděli jste, že v našich tělech je svět zázraků?“ ptá se mediálně známý americký chirurg Mehmet Oz pohodlně usazený v první třídě Turkish Airlines. Na pozadí ohromujících záběrů oceňovaného režiséra Martina Aamunda z různých koutů světa vysvětluje, že lidské oko dokáže vidět až 10 milionů odstínů barev, ucho zachytí zvuky na škále od 20 do 20 tisíc herzů a nos umí rozeznat více než bilion vůní. „Tak jděte tam ven a objevujte! Rozšiřte si svůj svět!“. A až budete chtít uzřít polární záři, potápět se s velrybami nebo navštívit tržiště v Indii, budete vědět, jaké aerolinky vám to umožní.
V případě této kampaně se opět potvrzuje síla umístění spotu do přenosu Super Bowlu. Reklamu s dechberoucími záběry polární záře nebo potápění s velrybami si lidé rádi znovu pustí i na YouTube. Za dva týdny jich tak učinilo přes 65 milionů.