9. Rádio D-dur překvapilo, čtenost časopisů ne

I v druhém pololetí roku 2017 bylo podle pravidelného měření Radioprojekt nejposlouchanějším celoplošným rádiem Rádio Impuls. Denně si ho pouštělo víc než milion lidí. Ani u dalšího pořadí nedošlo ke změnám. Na druhém místě zůstala Evropa 2, následovaná Radiožurnálem a Frekvencí 1. Dvojnásobný nárůst poslechovosti však zaznamenala digitální hudební stanice Český rozhlas D-dur, která z pěti tisíc denních posluchačů v druhém pololetí 2016 za rok vyskočila na 12 tisíc. Zato data z výzkumu čtenosti tisku Mediaprojekt výrazně nepřekvapila. Na prvním místě je nadále deník Blesk s průměrnými 947 tisíci čtenáři na vydání. Z deníků si mírně pohoršily Sport, Aha! a Lidové noviny. Vyšší počet čtenářů mají meziročně naopak Hospodářské noviny. Z časopisů se nejvíc čte Nedělní Blesk.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk