Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Rádio D-dur překvapilo, čtenost časopisů ne

I v druhém pololetí roku 2017 bylo podle pravidelného měření Radioprojekt nejposlouchanějším celoplošným rádiem Rádio Impuls. Denně si ho pouštělo víc než milion lidí. Ani u dalšího pořadí nedošlo ke změnám. Na druhém místě zůstala Evropa 2, následovaná Radiožurnálem a Frekvencí 1. Dvojnásobný nárůst poslechovosti však zaznamenala digitální hudební stanice Český rozhlas D-dur, která z pěti tisíc denních posluchačů v druhém pololetí 2016 za rok vyskočila na 12 tisíc. Zato data z výzkumu čtenosti tisku Mediaprojekt výrazně nepřekvapila. Na prvním místě je nadále deník Blesk s průměrnými 947 tisíci čtenáři na vydání. Z deníků si mírně pohoršily Sport, Aha! a Lidové noviny. Vyšší počet čtenářů mají meziročně naopak Hospodářské noviny. Z časopisů se nejvíc čte Nedělní Blesk.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)