Brněnské VUT spustilo náborovou kampaň s názvem Generace VUT. Univerzita pojala komunikaci jako generační výpověď o středoškolácích a vytvořila ji in-house. Letos se brněnská technika v rámci kampaně poprvé výrazněji prezentuje na sociální síti Instagram. Svůj účet založila teprve loni, letos už pracuje s fotkami, videi a hlavně s formátem krátkodobých příspěvků Instastories. „Už v minulosti se nám vyplatilo používat víc komunikačních kanálů současně. Nesázíme jenom na video, vždy kombinujeme YouTube, Facebook, PPC reklamy a nově Instagram,“ říká on-line marketingová manažerka VUT Pavla Ondrušková. Letos poprvé má také hlavní kampaňové video i vertikální variantu, která odkazuje na oblíbený mobilní videoformát. V minulém roce získalo VUT za svou náborovou kampaň Sem patřím, která cílila na přilákání žen ke studiu technických oborů, mezinárodní cenu Euprio Award za nejlepší marketingový počin evropské univerzity.
Kampaň VUT ukazuje život očima středoškoláků. Ti ho vidí jako sérii utrpení.