Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. VUT spustilo in-house náborovou kampaň

Brněnské VUT spustilo náborovou kampaň s názvem Generace VUT. Univerzita pojala komunikaci jako generační výpověď o středoškolácích a vytvořila ji in-house. Letos se brněnská technika v rámci kampaně poprvé výrazněji prezentuje na sociální síti Instagram. Svůj účet založila teprve loni, letos už pracuje s fotkami, videi a hlavně s formátem krátkodobých příspěvků Instastories. „Už v minulosti se nám vyplatilo používat víc komunikačních kanálů současně. Nesázíme jenom na video, vždy kombinujeme YouTube, Facebook, PPC reklamy a nově Instagram,“ říká on-line marketingová manažerka VUT Pavla Ondrušková. Letos poprvé má také hlavní kampaňové video i vertikální variantu, která odkazuje na oblíbený mobilní videoformát. V minulém roce získalo VUT za svou náborovou kampaň Sem patřím, která cílila na přilákání žen ke studiu technických oborů, mezinárodní cenu Euprio Award za nejlepší marketingový počin evropské univerzity.

Kampaň VUT ukazuje život očima středoškoláků. Ti ho vidí jako sérii utrpení.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu