8. VUT spustilo in-house náborovou kampaň

Brněnské VUT spustilo náborovou kampaň s názvem Generace VUT. Univerzita pojala komunikaci jako generační výpověď o středoškolácích a vytvořila ji in-house. Letos se brněnská technika v rámci kampaně poprvé výrazněji prezentuje na sociální síti Instagram. Svůj účet založila teprve loni, letos už pracuje s fotkami, videi a hlavně s formátem krátkodobých příspěvků Instastories. „Už v minulosti se nám vyplatilo používat víc komunikačních kanálů současně. Nesázíme jenom na video, vždy kombinujeme YouTube, Facebook, PPC reklamy a nově Instagram,“ říká on-line marketingová manažerka VUT Pavla Ondrušková. Letos poprvé má také hlavní kampaňové video i vertikální variantu, která odkazuje na oblíbený mobilní videoformát. V minulém roce získalo VUT za svou náborovou kampaň Sem patřím, která cílila na přilákání žen ke studiu technických oborů, mezinárodní cenu Euprio Award za nejlepší marketingový počin evropské univerzity.

Kampaň VUT ukazuje život očima středoškoláků. Ti ho vidí jako sérii utrpení.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia