Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Ve finále tendru Air Bank jsou čtyři agentury

Agenturní týmy McCann Prague, Werk Camp, Yinachi a Publicis One postoupily do druhého kola výběrového řízení na nového kreativního partnera Air Bank. „Z druhého kola může vzejít přímo vítěz výběrového řízení nebo dva finalisté,“ informovala mluvčí banky Jana Karasová. Spolupráce by měla začít od března. Výběrové řízení vyhlásila banka v listopadu 2017 poté, co se kvůli „rozdílným názorům na vzájemnou spolupráci“ po šesti letech rozloučila s agenturou Ogilvy & Mather. Na veřejnou výzvu do poloviny prosince zareagovalo několik desítek subjektů. Šest agentur pozval interní komunikační tým Air Bank na osobní schůzku. „Nejprve jsme tedy chtěli otestovat, jestli je mezi námi vzájemná chemie. Proto jsme vyrazili přímo do agentur, abychom co nejlépe nasáli atmosféru prostředí, ve kterém pracují. Až následně přijde na řadu vlastní brief a samotná prezentace,“ řekla vedoucí marketingu Air Bank Lenka Rosolová. Banka ze skupiny PPF chce být s agenturou na stejné vlně a sdílet pohled na budování značky. „Snažíme se z obávaného procesu výběru nové agentury udělat naopak proces příjemný a férový, který si užijí obě strany,“ tvrdí Rosolová. Finanční instituce se drží pravidel Férového tendru, která vydala Asociace komunikačních agentur.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)