Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Tradiční „Margotka“ prochází omlazením

Společnost Nestlé se rozhodla omladit čokoládovou tyčinku Margot. Tradiční značka dostane po čtyřech letech novou reklamu, vizuální identitu i novou produktovou variantu. Pod vedením Radomíra Šlechty, nového manažera této značky, v březnu odstartuje kampaň „Margot – Tvůj kousek exotiky“. Tyčinku Margot dosud kupují nejvíc lidé starší čtyřiceti let. „Problém trochu nastává u mladší generace, která tuto tyčinku nemá spojenou se zážitky z dětství. U nich oblíbenost této značky klesá. Proto jsme se rozhodli značku vizuálně i cílením omladit,“ říká Šlechta. „Konkrétně se nově snažíme hovořit k ženám a mužům ve věku 25 až 33 let,“ dodává. Kampaň se rozběhne v březnu a využije televizi, on-line i komunikaci v místě prodeje. Televizní spot má být oproti těm dosavadním vizuálně dynamičtější a více zaměřený na budování image, než byli spotřebitelé dosud zvyklí. Spot vymyslela česká pobočka agentury JWT a produkci zajistila agentura FilmService. Režiséry jsou Štěpán Fok Vodrážka a Martin Douba. Natáčení proběhlo na Kubě. Společně s novým spotem a novým vizuálním stylem přichází na trh rovněž produktová inovace v podobě Margot Exotic. Tato řada je k dostání od ledna a každého půl roku by měla přinášet spotřebitelům novou exotickou příchuť. Letošní lednová novinka má příchuť pomeranče. V červenci ji pak vystřídá jiná exotická chuť.

Podle Šlechty mají mladí lidé rádi chuť citrusových plodů. Věří proto, že lednová novinka zaujme.
Foto: Nestlé

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)