6. Únor přinesl jednu bankovní kampaň za druhou

Hned několik bank přišlo s novými reklamními kampaněmi. Hypoteční banka představila Dr. Hypotečku, který má „vyléčit čerstvé neduhy i chronické diagnózy spojené s bydlením“. Kampaň je od agentury J. Walter Thompson. Produkt „Fér půjčka“ propaguje Sberbank v duchu stávajícího kreativního konceptu „Na penězích záleží“, ale s novým – a trochu podbízivým – mottem: „Mít jeden druhého je víc než peníze. Ale každý si občas potřebuje půjčit“. Televizní spoty na stanicích Primy a na Óčku podpoří letošní novinku v nabídce Fio banky, kreditní karty. Tváří kampaně je nadále Jakub Kohák s kozou Vlastou. A konečně Raiffeisenbank spustila kampaň na podporu konsolidací půjček. Televizní spot je podpořen on-line kampaní i letáky.

Kreslené kampani Hypoteční banky dal tvář výtvarník Bohumil Fencl.
Repro: MAM

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia