Hned několik bank přišlo s novými reklamními kampaněmi. Hypoteční banka představila Dr. Hypotečku, který má „vyléčit čerstvé neduhy i chronické diagnózy spojené s bydlením“. Kampaň je od agentury J. Walter Thompson. Produkt „Fér půjčka“ propaguje Sberbank v duchu stávajícího kreativního konceptu „Na penězích záleží“, ale s novým – a trochu podbízivým – mottem: „Mít jeden druhého je víc než peníze. Ale každý si občas potřebuje půjčit“. Televizní spoty na stanicích Primy a na Óčku podpoří letošní novinku v nabídce Fio banky, kreditní karty. Tváří kampaně je nadále Jakub Kohák s kozou Vlastou. A konečně Raiffeisenbank spustila kampaň na podporu konsolidací půjček. Televizní spot je podpořen on-line kampaní i letáky.
Kreslené kampani Hypoteční banky dal tvář výtvarník Bohumil Fencl.
Repro: MAM