6. Únor přinesl jednu bankovní kampaň za druhou

Hned několik bank přišlo s novými reklamními kampaněmi. Hypoteční banka představila Dr. Hypotečku, který má „vyléčit čerstvé neduhy i chronické diagnózy spojené s bydlením“. Kampaň je od agentury J. Walter Thompson. Produkt „Fér půjčka“ propaguje Sberbank v duchu stávajícího kreativního konceptu „Na penězích záleží“, ale s novým – a trochu podbízivým – mottem: „Mít jeden druhého je víc než peníze. Ale každý si občas potřebuje půjčit“. Televizní spoty na stanicích Primy a na Óčku podpoří letošní novinku v nabídce Fio banky, kreditní karty. Tváří kampaně je nadále Jakub Kohák s kozou Vlastou. A konečně Raiffeisenbank spustila kampaň na podporu konsolidací půjček. Televizní spot je podpořen on-line kampaní i letáky.

Kreslené kampani Hypoteční banky dal tvář výtvarník Bohumil Fencl.
Repro: MAM

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345