Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Únor přinesl jednu bankovní kampaň za druhou

Hned několik bank přišlo s novými reklamními kampaněmi. Hypoteční banka představila Dr. Hypotečku, který má „vyléčit čerstvé neduhy i chronické diagnózy spojené s bydlením“. Kampaň je od agentury J. Walter Thompson. Produkt „Fér půjčka“ propaguje Sberbank v duchu stávajícího kreativního konceptu „Na penězích záleží“, ale s novým – a trochu podbízivým – mottem: „Mít jeden druhého je víc než peníze. Ale každý si občas potřebuje půjčit“. Televizní spoty na stanicích Primy a na Óčku podpoří letošní novinku v nabídce Fio banky, kreditní karty. Tváří kampaně je nadále Jakub Kohák s kozou Vlastou. A konečně Raiffeisenbank spustila kampaň na podporu konsolidací půjček. Televizní spot je podpořen on-line kampaní i letáky.

Kreslené kampani Hypoteční banky dal tvář výtvarník Bohumil Fencl.
Repro: MAM

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)