Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Procter & Gamble přiškrtí reklamní rozpočty

Generální ředitel Procter & Gamble, celosvětově jednoho z největších zadavatelů reklamy, oznámil další škrtání ve výdajích na komerční komunikaci. Do konce června 2021 chce David Taylor srazit náklady na reklamu o 400 milionů dolarů a zároveň snížit počet spolupracujících agentur ze současných 2500 na polovinu. Také nákup mediálního prostoru by měl být podle Taylorových slov více v režii samotného Procter & Gamble. Firma analyzovala loňské výdaje na nákup médií a pětinu nákladů vyhodnotila jako zbytečnou. Osekávání nákladů na reklamu a její produkci trvá v Procter & Gamble už několik let a jde o značné částky. Od roku 2015 firma přiškrtila tyto výdaje o 750 milionů dolarů a počet spolupracujících agentur snížila z původních 6000 na 2500.

Šéf Procter & Gamble David Taylor nerad vyhazuje peníze oknem. Chce, aby agentury byly pohotovější, levnější a komunikace odpovídala specifikům jednotlivých trhů.
Foto: Procter & Gamble

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)