4. iDnes.TV pracuje na své kontinuální podobě

Internetové vysílání iDnes.TV má výhledově přejít do kontinuální podoby. Uvedl to ředitel strategického rozvoje skupiny Mafra František Nachtigall. Konkrétní datum spuštění neuvedl, nicméně prozradil, že přípravy k tomuto kroku jsou ze dvou třetin hotové. Kontinuální vysílání se má opřít o redakci iDnes.cz a především o stávající internetovou televizi iDnes.TV. Dalším logickým krokem ve vývoji by mohlo být překlopení iDnes.TV i do klasického lineárního televizního vysílání. Vznikla by tak konkurence nové Televizi Seznam. Mafra investuje do videoobsahu i skrze svůj portál Playtvák.cz. Ten letos nabídne trojici nových internetových seriálů. V březnu uvede Vesničana, následovat bude pokračování seriálu Single Lady a v zimě přinese seriál z kavárenského prostředí Hipster.

V dubnu odstartuje na webové televizi Playtvák druhá série seriálu Single Lady s Janou Plodkovou v titulní roli.
Foto: MAFRA

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen