Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Desítka designérů a studií bojuje o vizuální styl NG

Deset grafických designérů a studií bylo pozváno do uzavřeného výběrového řízení na novou vizuální identitu Národní galerie v Praze. Osloveni byli 2017 Designers, Breisky, Dynamo Design, Heyduk, Musil & Strnad, Laboratoř Petra Babáka, Markéta Steinert, Side2, Studio Najbrt, Studio Petrohrad a Symbiont. Soutěž má dvě kola, do druhého postoupí tři účastníci, kteří budou své návrhy porotě prezentovat osobně. Výsledky soutěže budou známy na začátku května 2018. Vítěz získá zakázku a licenci na novou vizuální identitu NGP v hodnotě 1,2 milionu korun. Druhý a třetí získají 60, respektive 50 tisíc korun, všichni ostatní alespoň třicetitisícové skicovné.

Soutěžní zakázka NGP má hodnotu 1,3 milionu korun.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)