3. T-Mobile po čtyřech letech končí s Trojanem

V polovině února představí T-Mobile nový koncept reklamních kampaní. Úspěšného Ivana Trojana nahradí po čtyřech letech Kryštof Hádek a Veronika Kubařová, jedné z dalších rolí se ujal i Jiří Langmajer. „Zákazníky budeme seznamovat s novým principem nabídky našich služeb, proto jsme se rozhodli pro komunikaci v rámci nového reklamního konceptu,“ vysvětlil změnu ředitel marketingové komunikace T-Mobilu Jan Stanko. Režie se v produkci Boogie Films ujal Juraj Janiš, za kamerou stál Filip Marek. Autorem spotu a konceptu je Saatchi & Saatchi, na kampani se budou podílet ještě Havas, Proboston Creative, Peppermint Digital a MediaCom Praha.

Dokážou Hádek s Kubařovou nahradit úspěšného Ivana Trojana?

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)