Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Gunn 100 jmenoval nejlepší reklamní kreativu světa

Nejoceňovanější reklamou loňského roku byla osvětová kampaň na podporu zvýšení bezpečnosti silničního provozu Meet Graham z dílny australské agentury Clemenger BBDO Melbourne, která ukazuje, jak by člověk musel vypadat, aby přežil následky dopravní nehody. Nejlepší agenturou byla brazilská AlmapBBDO, sítí BBDO Worldwide, komunikačním holdingem Omnicom Group, značkou Nike a zadavatel inzerce Volkswagen Group. A nejúspěšnější zemí v mezinárodních i lokálních soutěžích komunikační kreativity byly jako obvykle Spojené státy. Prostřednictvím souhrnného hodnocení všech odvětví reklamního průmyslu Gunn 100 to oznámili organizátoři pravidelného globálního přehledu Gunn Report.

Seznamte se s Grahamem. Neděste se, takhle byste prý museli vypadat, kdybyste chtěli být odolní vůči dopravním nehodám.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)