3. Gunn 100 jmenoval nejlepší reklamní kreativu světa

Nejoceňovanější reklamou loňského roku byla osvětová kampaň na podporu zvýšení bezpečnosti silničního provozu Meet Graham z dílny australské agentury Clemenger BBDO Melbourne, která ukazuje, jak by člověk musel vypadat, aby přežil následky dopravní nehody. Nejlepší agenturou byla brazilská AlmapBBDO, sítí BBDO Worldwide, komunikačním holdingem Omnicom Group, značkou Nike a zadavatel inzerce Volkswagen Group. A nejúspěšnější zemí v mezinárodních i lokálních soutěžích komunikační kreativity byly jako obvykle Spojené státy. Prostřednictvím souhrnného hodnocení všech odvětví reklamního průmyslu Gunn 100 to oznámili organizátoři pravidelného globálního přehledu Gunn Report.

Seznamte se s Grahamem. Neděste se, takhle byste prý museli vypadat, kdybyste chtěli být odolní vůči dopravním nehodám.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia