Reklama
Megaboard

2. V Mindshare končí Vítek, v Get Boostu Gavlas

Na agenturním trhu dochází ke dvěma zajímavým změnám. Z vedení významné mediální agentury Mindshare patřící do skupiny GroupM, odejde její generální ředitel Jiří Vítek. Vítka, který stál v čele Mindshare od roku 2009, na vedoucí pozici vystřídá Martin Hanzal. Ten v současnosti vede platformu Xaxis, která ve skupině slouží k programatickému nákupu. Ke střídání má dojít v nadcházejících měsících. K druhému důležitému odchodu došlo v agentuře GetBoost, která se zabývá propojováním značek s youtubery. Po třech letech ji opouští její spoluzakladatel Tomáš Gavlas. Ve firmě si jeho podíl rozdělí dosavadní společník David Růžička se svým bratrem Robinem. O obou přesunech informovaly marketingové servery Mediář a Mediaguru. Gavlas navíc komentuje důvody svého odchodu z agentury i z festivalu Utubering na svém osobním blogu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále