2. Google zablokoval v Chromu vyskakovací reklamy

Agresivní on-line reklamu ve formě vyskakovacích oken a dalších formátů, které porušují pravidla světové Koalice za lepší reklamy, v prohlížeči Chrome už neuvidíte. Společnost Google, která prohlížeč vlastní, od minulého týdne takové reklamy automaticky blokuje. Své rozhodnutí popsala jako krok k příjemnějšímu uživatelskému prostředí. Kritici ale namítají, že spíše než o čistší web jde společnosti o utvrzení její dominantní pozice. Google spolu s Facebookem vévodí trhu s on-line reklamou. Podle eMarketeru obě firmy loni spolkly jen v USA více než 63 procent peněz vynaložených na digitální reklamu. Chrome je navíc nejoblíbenější webový prohlížeč s přibližně 60procentním podílem na trhu. Dále poznamenávají, že tento krok inzerenty tlačí k tomu, aby svou videoreklamu umístili na jinou platformu Googlu, třeba na YouTube.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)