Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. DDB vyhrála Makro v Česku i na Slovensku

Agentura DDB Praha vyhrála otevřené výběrové řízení na strategického kreativního partnera společnosti Makro Cash & Carry ČR. Od února se tak stává tvůrcem kreativního obsahu pro značku Makro v České republice i pro její sesterský brand Metro na Slovensku, a to minimálně na následující dva roky. Novou agenturu hledal velkoobchodní řetězec od podzimu loňského roku. Do tendru bylo pozváno 15(!) subjektů. Vítězná agentura byla podle oficiálního prohlášení vybrána především „na základě kvality předloženého obsahu a prokázaného strategického myšlení“. DDB, jejímž kreativním ředitelem je předseda českého Art Directors Clubu Radouanne Hadj Moussa, nahrazuje dosavadní agenturu Kaspen/Jung von Matt, která s Makrem spolupracovala od roku 2015.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)