Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Televizní rozhovory s kandidáty na prezidenta měly rekordní sledovanost. Sociální sítě žily ohlasy na výkon jejich moderátorů.

Marketing & Media Debata Česko hledá prezidenta se s 2,208 milionu diváků stala nejsledovanějším pořadem v celé historii TV Prima. Těsně překonala i finále reality show Vyvolení v roce 2005.

Jakub Markvard Vyvolení přitom byli o trochu míň bulvární a moderátorsky na vyšší úrovni.

Felix Podroužek O to větší ostuda pro Voříška. Horší moderátorský výkon jsem v životě neviděl.

Reklama
ČEZ

Vojtěch Glezgo Měli by té reportérce, co se po prvním kole Zemana zeptala, jestli by přišel do diskuse na Primu, dát hodně tučnou odměnu.

Lenka Brhelová 2,2 milionu diváků vidělo průšvih TV Prima. Čekali debatu kandidátů na nejvyššího představitele státu a viděli uvaděče, který jim v kotli krvelačných fanoušků sděloval, jak stoupá křivka sledovanosti.

Silvie Lauder Světlana Witowská z ČT je v novinářských kvalitách světelné roky před ostatními moderátory prezidentských debat. Girl power!

Ivana Svobodová Světlana Witowská je profík. Snad si pan Voříšek dělá poznámky.

Jakub Szántó Witowská, Světlana Witowská. Oba kandidáty protřepala, nemíchala… a byla zdaleka největší hvězdou jediné skutečné TV debaty prezidentských kandidátů. Díky ní kultivované, věcné a elegantní. Jsem pyšný, že jsem s ní v týmu České televize.

Lukáš Bíba Nemůžeme ještě přetisknout ty volební lístky a naházet to Světlaně?:-)

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Auta
Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)