Příští týden přivítá kongresový hotel Clarion v pražských Vysočanech další ročník Retail Summitu, který pořádá konferenční firma Blue Events.
Tématem prvního dne bude rovnováha, a to nejen v obchodních vztazích, ale i v médiích a komunikaci. K účastníkům tak promluví mimo jiné známý psychiatr Radkin Honzák nebo prezident Asociace komunikačních agentur Jan Binar.
Představí se finalisté soutěže Mastercard Obchodník roku – Datart, Spokojený pes a řeznictví Múúú. Publikum v sále pak svým hlasováním vybere vítěze.
V bloku o tržní rovnováze, kterým provede Martin Veselovský, vystoupí například Albrecht Hornbach (jak příjmení napovídá, jde o představitele tohoto rodinného řetězce hobbymarketů) nebo generální ředitel Penny Marketu Espen Larsen.
Mluvit se bude dále o dynamice kategorií, postavení privátních značek, podílech prodejů v promocích nebo o roli bioznaček a lokálních brandů. Zkušenosti s e-commerce doslova bez hranic představí komerční ředitel mezinárodní parfumerie Notino Jan Vraný.
Druhý den, ve středu, se uskuteční několik diskusních bloků: například o vlivu robotů a automatizace na retail, proměnách obchodních center nebo podobě obchodů příští generace.
Registrace a kompletní program celého summitu jsou k dispozici na webu www.retail21.cz.
MAM je mediálním partnerem akce, ze které přinese reportáž 12. února.