Prostor pro chamtivost je při povánočních slevách

K Vánocům neodmyslitelně patří stromeček, kapr a také fakt, že po nich přijdou velké výprodeje. Největší obchodní dům na Blízkém východě Centrepoint se rozhodl na výroční slevy nalákat zákazníky z celého světa neobvyklým spotem, v němž se hypnotický hlas minutu a půl zabývá chamtivostí. „Nikdo nepřizná, že ji cítí, ale je to nejčistší emoce,“ říká na pozadí působivých záběrů, které demonstrují chamtivost v nejrůznějších souvislostech. Nechybí tak barbarští bojovníci, domorodí králové, tanečnice nebo tlustý chlapec s plnou pusou dortu. „Pravda je, že chceme Měsíc, korunu a světlo reflektorů,“ pokračuje vypravěč úlisně v monologu. Ve finále má spot po řadě nesouvisejících záběrů dobře vystavěný příběh. Končí totiž tam, kde chamtivost nejspíš začala: u první ženy Evy s jablkem poznání v ruce.

externí video: Centrepoint – Unleash Greed

Kreativa od agentury Impact BBDO může být po dlouhé řádce dojemných a pozitivních vánočních reklam trochu šokem. Na YouTube si tak kromě více než 800 tisíc zhlédnutí vysloužila i několik pohoršených komentářů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk