K Vánocům neodmyslitelně patří stromeček, kapr a také fakt, že po nich přijdou velké výprodeje. Největší obchodní dům na Blízkém východě Centrepoint se rozhodl na výroční slevy nalákat zákazníky z celého světa neobvyklým spotem, v němž se hypnotický hlas minutu a půl zabývá chamtivostí. „Nikdo nepřizná, že ji cítí, ale je to nejčistší emoce,“ říká na pozadí působivých záběrů, které demonstrují chamtivost v nejrůznějších souvislostech. Nechybí tak barbarští bojovníci, domorodí králové, tanečnice nebo tlustý chlapec s plnou pusou dortu. „Pravda je, že chceme Měsíc, korunu a světlo reflektorů,“ pokračuje vypravěč úlisně v monologu. Ve finále má spot po řadě nesouvisejících záběrů dobře vystavěný příběh. Končí totiž tam, kde chamtivost nejspíš začala: u první ženy Evy s jablkem poznání v ruce.
Kreativa od agentury Impact BBDO může být po dlouhé řádce dojemných a pozitivních vánočních reklam trochu šokem. Na YouTube si tak kromě více než 800 tisíc zhlédnutí vysloužila i několik pohoršených komentářů.