Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prostor pro chamtivost je při povánočních slevách

K Vánocům neodmyslitelně patří stromeček, kapr a také fakt, že po nich přijdou velké výprodeje. Největší obchodní dům na Blízkém východě Centrepoint se rozhodl na výroční slevy nalákat zákazníky z celého světa neobvyklým spotem, v němž se hypnotický hlas minutu a půl zabývá chamtivostí. „Nikdo nepřizná, že ji cítí, ale je to nejčistší emoce,“ říká na pozadí působivých záběrů, které demonstrují chamtivost v nejrůznějších souvislostech. Nechybí tak barbarští bojovníci, domorodí králové, tanečnice nebo tlustý chlapec s plnou pusou dortu. „Pravda je, že chceme Měsíc, korunu a světlo reflektorů,“ pokračuje vypravěč úlisně v monologu. Ve finále má spot po řadě nesouvisejících záběrů dobře vystavěný příběh. Končí totiž tam, kde chamtivost nejspíš začala: u první ženy Evy s jablkem poznání v ruce.

externí video: Centrepoint – Unleash Greed

Kreativa od agentury Impact BBDO může být po dlouhé řádce dojemných a pozitivních vánočních reklam trochu šokem. Na YouTube si tak kromě více než 800 tisíc zhlédnutí vysloužila i několik pohoršených komentářů.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)