Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Před televizí

Pro komerční televize je prezidentská show zoufalou obžalobou jejich neschopnosti. To, že posadím proti prezidentovi naprosto nepřipraveného člověka, který o politice nic neví, neumí vést rozhovor, nemá za sebou kompetentní tým editorů a jeho jedinou kvalifikací je, že umí číst ze čtecího zařízení, je čirá hrůza. Větší hrůza je, když si ještě navíc myslím, že dělám kvalitní produkt. Nebo to dělám čistě cynicky ve smyslu „udělá to čísla, my to uděláme levně, nebudeme to řešit, debilové budou koukat, vyvaříme škváru“ a pak je to čiré zlo. Každopádně všechny možnosti jsou příšerné a pro českou politiku, její kulturu a společenský diskurz naprosto devastující. Nejen proto, že Zemanovi pak procházejí nejbanálnější lži, nebo proto, že právě tohle ho dělá Zemanem, ale hlavně proto, že lidi pak mají dojem, že takhle se s politiky má mluvit. To, že debatu chtěly všechny komerční televize, aniž by na její produkci měly dostatečně kvalitní lidi na většině postů, ukazuje, jak namyšlení a nesoudní lidé jejich zpravodajství řídí.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)