Outdoor láká na čtení v mobilu

Městská knihovna v Praze promuje v ulicích svoji e-knihovnu. Na CLV plochy můžete narazit na 20 místech, primárně vybraných tak, aby pokrývala zastávky MHD s wi-fi signálem. Vizuály vznikaly in-house. „V outdooru je e-knihovna poprvé. Loňský rok byl přelomový z pohledu typů a počtů vydávaných e-knih a tím i rozšíření nabídky titulů,“ podotýká Lenka Hanzlíková, mluvčí knihovny. Už stahujete?

Vizuálně zaujme, ale chybí mi jasná message reklamy. Je to propagace čtení, e-booků nebo promo Dannyho? A proč zrovna jeho?

Pavla Ondrušková, specialista on-line marketingu, VUT Brno

Určitě zajímavý nápad. Jen mi trochu zaniká v šedivém prostředí ulice. Umístění QR kódu v úrovni nohou také není příliš šťastné.

Michal Vitásek, content manager, Chytrý Honza

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen