Ve 37 evropských zemích současně zahájila společnost Coca-Cola prodej svého ledového čaje Fuze tea. Od roku 2006, kdy se v Evropě objevila Coca-Cola Zero, se jedná o největší uvedení novinky této firmy na evropské trhy.
Coca-Cola zároveň představila svou strategii, díky níž se chce stát nápojovou firmou, která bude svými produkty pokrývat všechny možné každodenní potřeby lidí. Zaměřit se při tom chce hlavně na mileniály. „Je to nejvystresovanější generace v historii. Chceme je přimět, aby si na sebe udělali čas,“ přiblížil na mediální prezentaci ve švýcarském Curychu komunikační strategii nové značky Christoph Reitmeir, marketingový manažer pro kategorii čajů v regionu střední a východní Evropy.
Celkem je u nás k mání devět příchutí Fuze tea, z nichž šest tvoří v různých variantách zelený čaj a zbývající třetinu čaje černé. To má odrážet oblíbenost zeleného čaje u tuzemských spotřebitelů. Fuze tea je dostupný v plastových lahvích o objemu půl litru a 1,5 litru a ve čtvrtlitrových skleněných lahvičkách.
Televizní spot propagující Fuze tea se natáčel mimo jiné v České republice a je určený pro celou Evropu. Objevuje se v něm například známý pohled na meandry řeky Vltavy. Reklamní kampaň na českém trhu odstartovala právě tímto televizním spotem, který se vysílá na kanálech televizí Nova a Prima. Marketingový mix doplňují digitální média, sociální sítě, komunikace v místě prodeje a public relations.
Nákup médií pro Coca-Colu zajišťuje agentura Starcom a PR služby agentura Weber Shandwick. Lokalizaci TV spotu pro český trh si vzala na starost slovenská agentura Mayer/McCann Erickson.
Konec spolupráce s Nestlé
Coca-Cola do konce loňského roku v rámci globální joint venture s firmou Nestlé prodávala nápoje Nestea. Tento kontrakt však vypršel a Coca-Cole zůstala licence na výrobu a distribuci této značky pouze v Kanadě a šestici evropských zemí. V Česku teď začalo Nestlé nápoj Nestea distribuovat ve spolupráci se skupinou LPI Group.