Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kooperativa představila vánoční katastrofy

Pojišťovna Kooperativa nasadila na venkovních plochách a v síti svých poboček speciální vánoční kampaň. „Zadáním bylo udělat nestandardní vánoční komunikaci bez obvyklého klišé. Nechtěli jsme zvonečky, rolničky a stromečky,“ podotýká Milan Káňa, tiskový mluvčí Kooperativy. Kreativu zpracovala agentura WeAreGinger. Texty pojišťovna přizpůsobila regionům. Moravané tedy mohli vidět variantu: „Tak co, už ti Joža k Vánocům dorobil tu kópelku?“ – „Jo, a mráz dorobil trubky.“

Jedno se musí nechat – nacpat na vizuál s Pour féliciter copy s vyhořením bytu je opravdu odvážné.

Helena Fehrerová, grafička a ilustrátorka, Bubble

Reklama
Know

Šťastný nový rok 1901! Kdybych byl dítě, rozplakalo by mě to. Teď vidím copy pod úrovní Kooperativy a velká V, za která bych nepodmíněně odebíral přístup ke klávesnici.

Martin Brablec, ředitel, Obsahová agentura

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)