Pojišťovna Kooperativa nasadila na venkovních plochách a v síti svých poboček speciální vánoční kampaň. „Zadáním bylo udělat nestandardní vánoční komunikaci bez obvyklého klišé. Nechtěli jsme zvonečky, rolničky a stromečky,“ podotýká Milan Káňa, tiskový mluvčí Kooperativy. Kreativu zpracovala agentura WeAreGinger. Texty pojišťovna přizpůsobila regionům. Moravané tedy mohli vidět variantu: „Tak co, už ti Joža k Vánocům dorobil tu kópelku?“ – „Jo, a mráz dorobil trubky.“
Jedno se musí nechat – nacpat na vizuál s Pour féliciter copy s vyhořením bytu je opravdu odvážné.
Helena Fehrerová, grafička a ilustrátorka, Bubble
Šťastný nový rok 1901! Kdybych byl dítě, rozplakalo by mě to. Teď vidím copy pod úrovní Kooperativy a velká V, za která bych nepodmíněně odebíral přístup ke klávesnici.
Martin Brablec, ředitel, Obsahová agentura