Kooperativa představila vánoční katastrofy

Pojišťovna Kooperativa nasadila na venkovních plochách a v síti svých poboček speciální vánoční kampaň. „Zadáním bylo udělat nestandardní vánoční komunikaci bez obvyklého klišé. Nechtěli jsme zvonečky, rolničky a stromečky,“ podotýká Milan Káňa, tiskový mluvčí Kooperativy. Kreativu zpracovala agentura WeAreGinger. Texty pojišťovna přizpůsobila regionům. Moravané tedy mohli vidět variantu: „Tak co, už ti Joža k Vánocům dorobil tu kópelku?“ – „Jo, a mráz dorobil trubky.“

Jedno se musí nechat – nacpat na vizuál s Pour féliciter copy s vyhořením bytu je opravdu odvážné.

Helena Fehrerová, grafička a ilustrátorka, Bubble

Šťastný nový rok 1901! Kdybych byl dítě, rozplakalo by mě to. Teď vidím copy pod úrovní Kooperativy a velká V, za která bych nepodmíněně odebíral přístup ke klávesnici.

Martin Brablec, ředitel, Obsahová agentura

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia