Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hotely budují dobré sousedské vztahy

Nové klienty nám to nepřinese, ale jako propagaci celého odvětví to vítáme. Tak hodnotí hoteliéři kampaň Noc hotelů. Smyslem této akce je poděkovat místním obyvatelům za vstřícnost k turistům a nabídnout jim nový zážitek v jejich vlastním městě. V rámci akce tak mohou strávit romantickou noc v blízkém hotelu nebo i nahlédnout do jeho zákulisí.

K Praze přibyla další města

Letos 26. ledna tímto způsobem otevírají hotely své dveře už podruhé. Akce je určena pro ty, kteří mají trvalé bydliště v daném městě, kde se hotel nachází. Minulý rok se zapojila jen Praha, tentokrát přibyly i Karlovy Vary, Brno, Ostrava nebo Olomouc. Kvůli zájmu ze strany samotných hotelů byla na webových stránkách kampaně vytvořena sekce „ostatní“, kde zájemce najde možnosti přespání i v menších městech.

Organizátorem projektu Noc hotelů je Asociace hotelů a restaurací České republiky (AHR ČR) ve spolupráci s magistráty jednotlivých měst, jejich turistickými centrálami a dalšími partnery.

Reklama
Know

Václav Stárek, prezident AHR ČR, si loňský ročník pochvaluje. „Tím, že hosté pronikli do zákulisí hotelů, získali velkou představu o tom, jak jednotlivé hotely fungují a co je vše zapotřebí, aby klienti byli spokojeni,“ říká. „Jsme rádi, že se akce po minulém ročníku rozšířila na další města a stane se jistě do budoucna stejnou tradicí, jako například noc muzeí, kostelů a další.“

Poznat své sousedy

Zapojení provozovatelé doufají, že se díky kampani zlepší celkový obraz hotelnictví. „Obyvatelé, média a bohužel i mnozí politici často hotely vnímají poněkud zkresleně. Hotelové podnikání je ale velmi tvrdé,“ podotýká Miroslav Bukva, ředitel hotelu Clarion Congress Hotel Prague.

„Mile mě překvapilo, že více než polovina z loňských návštěvníků se o hotel opravdu zajímala a absolvovala naši prezentaci včetně prohlídky hotelu,“ hodnotí loňský ročník Bukva. V případě Noci hotelů podle něj rozhodně nejde o to, zvyšovat svůj zisk. „Rádi bychom zlepšili image hotelů a ukázali, jaký se v nich odehrává život.“ Podobně to vidí i Petr Beránek, generální ředitel Grand Hotelu Bohemia, kde mohou zájemci nahlédnout do provozního zázemí nebo využít slevy v restauraci.

Třeba se pak zastaví v restauraci

Ani Petr Hlaváč, obchodní manažer Holiday Inn Prague Congress Centre, nevidí v akci tržní přínos. „Poznáme osobně některé sousedy a to přispěje k lepším vztahům. Možná přijdou někdy do naší restaurace,“ uvažuje. „Je to podle nás dobrý nápad, jak poděkovat lidem v okolí hotelu za vstřícnost a pohostinnost k našim klientům. Víme, že není vždy jednoduché vyjít se všemi těmi návštěvníky,“ souhlasí se základní premisou akce Hlaváč.

AHR ČR propagovala akci v denících, týdenících, rozhlase i pomocí několik měsíců trvající OOH kampaně a reklamy na citylightech a billboardech po Praze. V části Středočeského kraje byly v informačních centrech rozdávány letáky. „Akce měla i poměrně rozsáhlou kampaň na sociálních sítích a v různých newsletterech,“ uzavírá prezident asociace Stárek. Vizuál letošního ročníku pomohla vytvořit Prague City Tourism, což je marketingová organizace hlavního města Prahy.

Noc hotelů v číslech

– 777 korun je nejnižší cena za dvojlůžkový pokoj
– 74 hotelů se zapojilo vloni
– 1315 dvojlůžkových pokojů ve 138 hotelech je celkem k dispozici letos

Oblíbí si návštěvníci Noci hotelů restauraci v Holiday Inn Prague Congress Centre natolik, že do ní zavítají i při jiné příležitosti?
Foto: Holiday Inn Prague Congress Centre

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)