Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Diáře ještě nepatří do sběru

Stále se setkáváme s tvrzeními o postupném zániku tzv. analogových médií. Jistě, informační technologie jsou všude kolem nás, dochází k pozvolné erozi tradičních způsobů práce s informacemi, jejich přenosem a především ukládáním.

V tomto světle mnohé z nás jistě překvapí nový trend, který se začíná ve společnosti postupně rozvíjet. Tím je znovuobjevená popularita všemožných diářů, sešitů nebo bloků.

Na základě výzkumu z roku 2017 provedeného na reprezentativním vzorku české internetové populace agenturou Ipsos je tento trend však více než patrný. Výsledky ukazují, že nejenže v současné době používá diáře/bloky/sešity denně přes 40 procent oslovených (pro srovnání elektronický ekvivalent používá denně pouze necelých 30 procent respondentů), ale především že bezmála 70 procent respondentů souhlasí s tvrzením, že je tento trend v současné době dokonce na vzestupu.

Reklama
Know

Oskar Macek, account manager ze společnosti Ipsos, k tomu dodává: „Diáře jsou dnes především věcí volby jedné z alternativ. Aby obstály oproti tak mocné konkurenci, jako jsou digitální technologie, je potřeba, aby byly v zákaznících schopny vyvolat pocit originality, např. prostřednictvím personalizace obsahu, výlučnosti, či dokonce exkluzivity.“ Analogové technologie tedy nejde odepsat. Doslova.

V případě dotazů prosím pište na adresu: [email protected].

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)