Bison & Rose bez Bise i Růžičky. Oba zakladatelé se stahují z firmy

Agenturu Bison & Rose opouštějí po dvaceti letech spoluzakladatelé Jiří Bis a Miloš Růžička. „Rozhodli se přenechat svou roli ve firmě zcela svým služebně mladším kolegům, aby si uvolnili ruce a mohli se věnovat každý svým vlastním projektům,“ říká společník firmy Vladimír Bystrov. „Abychom si mohli udržet naše postavení jedné z dvojice největších PR agentur na trhu, začali jsme už před třemi lety dlouhou sérii změn, která vrcholí právě v těchto dnech,“ vysvětluje další ze společníků Roman Šmíd.

Z agentury postupně vyrostl holding, který jako mateřská společnost zastřešuje několik specializovaných firem. Kromě samotné PR agentury Bison & Rose jde například o kreativní studio Astronaut Lab, výzkumnou agenturu Datank nebo pořadatele velkých konferencí a akcí Communa. Pro holding pracuje skoro sedmdesát lidí.

„Krok po kroku jsme sjednocovali i vlastnickou strukturu v rámci skupiny. Oba zakladatelé postupně předávali část svých podílů svým společníkům současně s tím, jak jim předávali i odpovědnost za chod firmy a za její obchodní výsledky,“ dodává Šmíd. „Poslední léta jsme do řízení nezasahovali a stávající manažerský tým vše zvládal sám. Vnímáme to jako určité završení naší dosavadní práce,“ komentuje změny Růžička.

Zatímco Bis podle jeho slov odejde do důchodu, on mluví spíše o roční profesionální pauze. „Minimálně na jeden dva budoucí projekty pomýšlím, ale prozrazovat je nyní nechci. I proto si chci udělat pár měsíců odstup a mít čas trochu přemýšlet,“ uzavírá Růžička.

Zakladatelé agentury Jiří Bis (vlevo) a Miloš Růžička (vpravo) kontakt s firmou úplně neztratí, pro některé konzultace budou stále k dispozici.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia