9. Zlatý středník přijímá přihlášky do 15. února

Oborové sdružení PR Klub vyhlásilo 16. ročník soutěže o nejlepší firemní média Zlatý středník. Vypsáno je celkem sedmnáct kategorií, uzávěrka přihlášek je 15. února. Novinkou je komplexní kategorie Nejlepší obsahová strategie, která bude hodnotit efektivní propojení nejméně tří komunikačních kanálů. Po sedmi letech prošlo proměnou i logo soutěže, autorka Dominika Mikolášová však zůstala věrná zlaté barvě. Porotu letos posílí mluvčí ČEZ Ladislav Kříž nebo ředitelka Asociace public relations agentur Silvie Marhoulová. Vítězové budou známi v dubnu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk