Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Zlatý středník přijímá přihlášky do 15. února

Oborové sdružení PR Klub vyhlásilo 16. ročník soutěže o nejlepší firemní média Zlatý středník. Vypsáno je celkem sedmnáct kategorií, uzávěrka přihlášek je 15. února. Novinkou je komplexní kategorie Nejlepší obsahová strategie, která bude hodnotit efektivní propojení nejméně tří komunikačních kanálů. Po sedmi letech prošlo proměnou i logo soutěže, autorka Dominika Mikolášová však zůstala věrná zlaté barvě. Porotu letos posílí mluvčí ČEZ Ladislav Kříž nebo ředitelka Asociace public relations agentur Silvie Marhoulová. Vítězové budou známi v dubnu.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)