8. Na pražských autobusech prodává plochy BigBoard

Pražský dopravní podnik pronajme firmě BigBoard reklamní plochy na 300 autobusech. Dostane za to tři miliony korun, společnost bude mít plochy ve své režii jeden rok. Konkurenční firma Rencar, se kterou vede dopravní podnik spory o platnost smluv na reklamní nosiče, tvrdí, že tendr „jeví jasné známky netransparentnosti“. Podle Rencaru dopravce informace o výběrovém řízení nikde nezveřejnil a částka, kterou letos dostane za celý rok, je stejná, jakou BigBoard loni nabízel za pronájem stejného počtu autobusů na šest měsíců. „Dopravní podnik hlavního města Prahy při výběru partnera v poptávkovém řízení zohlednil nejvyšší podanou cenu jako hlavní hodnoticí kritérium,“ sdělila mluvčí dopravce Aneta Řehková. Městská firma trvá na tom, že výběrové řízení bylo transparentní.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia