Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Ahold testuje nakupování bez pokladen

Nový systém nakupování „Tap to go“ začala v Nizozemsku testovat společnost Ahold, která u nás provozuje prodejny Albert. Novinka umožňuje zákazníkům rychle a pohodlně nakoupit i zaplatit, aniž by museli projít pokladnou. Řetězec Albert Heijn zahájil na konci loňského roku v prodejně v Zaandamu půlroční testovací provoz této inovace. Systém je založen na zákaznické kartě propojené s bankovním účtem daného zákazníka. Kartu nakupující přiloží k elektronické cenovce zvoleného zboží, která je umístěna přímo na regále. Produkty si zákazníci následně uloží rovnou do své tašky nebo kabelky. Ukončení nákupu pak jen stačí potvrdit v mobilní aplikaci pro dokončení platby. Ta automaticky proběhne do deseti minut. Po šesti měsících testovacího provozu dojde k vyhodnocení, které rozhodne o dalším rozšíření nové technologie. Snazšímu užívání a rychlejšímu rozšíření by mělo přispět následné plné nahrazení zákaznické karty aplikací v chytrém telefonu.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)