Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Alza otevřela prodejnu bez prodavačů

Internetový prodejce Alza.cz otevřel v Praze u stanice metra Flora „prodejnu budoucnosti“, která je bez prodavačů, jen se samoobslužnými boxy. V místnosti o ploše 60 metrů čtverečních jsou ve 40 sloupcích stovky výdejních schránek různých velikostí vycházejících z rozměrů nejprodávanějšího sortimentu. Zákazník si na vestavěném počítači sám nebo s pomocí odborníků na videoterminálu objedná požadované zboží. Po zaplacení kartou či on-line se mu otevřou prosklené dveře do místnosti s boxy. Na podlaze se rozsvítí diody ukazující směr vydání, rozsvítí se sloupec se schránkou i box samotný. Další podobné obchody plánuje firma otevřít na jaře u stanic metra Můstek a Budějovická. Pobočky budou v provozu nonstop. „Zákazník může nakoupit v naprostém soukromí,“ uvedl Jan Moudřík, ředitel expanze Alza.cz. Netradiční obchod má být schopen obsloužit až 1000 zákazníků za den.

Samoobslužný „obchod budoucnosti“ má zakazníkům ušetřit spoustu času. Teprve v praxi se ukáže, jestli to s lidmi není nakonec přece jen rychlejší.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)