4. Hello bank! se představuje v kampani od Outbreaku

Nová banka Hello bank! spustila první marketingovou kampaň na posílení znalosti značky. Patří do francouzské finanční skupiny BNP Paribas a dříve v tuzemsku působila jako úvěrová firma Cetelem. Komunikace banky probíhá v televizi, rádiích, na venkovních plochách a na internetu. K vidění bude na YouTube a Facebooku, banka využije i čistě brandingové on-line formáty. Koncept pro banku připravila agentura Outbreak. Režie se ujal Prokop Motl. Ústředním motivem kampaně jsou škytající lidé v běžných situacích, na které někdo myslí – konkrétně jejich banka. Pro spot banka využila píseň Lights od Jamese Harriese.

Cetelem se mění na Hello bank! a kromě úvěrů bude nabízet i finanční služby.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct