2. Pražská WMC Grey kreativně zpracovala Brno

Nová kampaň za 46 milionů korun má představit Brno a okolí jako rychle rostoucí a technologicky vyspělý region, kam se vyplatí z ciziny přestěhovat. Komunikace, jejímž cílem je získat talentované zahraniční odborníky, vznikla v agentuře WMC Grey, která vyhrála tendr Jihomoravského inovačního centra. Zhruba na čtyřletou zakázku jsou použity peníze z veřejných zdrojů, tedy rozpočtů kraje, Brna i grantů Evropské unie. Na vizuálech se objevuje třeba létající červené kiwi jako narážka na brněnský start-up prodávající letenky. Dalším motivem jsou mikroskopy, v Brně totiž vzniká významná část jejich světové produkce.

Okřídlená červená kiwi nebo Gregor Johann Mendel s hrášky místo očí. Tak láká zahraniční talenty Brno.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)