10. Výzkum: Nerozhodují kampaně, ale osobnosti!

Největší vliv na rozhodování koho volit přisuzují lidé především samotným politickým osobnostem. Hned na druhém místě vidí vliv diskusí a debat v médiích, případně na sociálních sítích. Vliv reklamních kampaní pokládají spíše za průměrný, mírně silnější roli mu přikládají ženy. Vyplývá to z průzkumu, který nechala Asociace komunikačních agentur vyhodnotit u společnosti Nielsen Admosphere. Názory na to, zda dobrá, profesionální kampaň dokáže přesvědčit voliče spíše než politický program, jsou rozděleny přibližně na polovinu. Mírně převažuje víra v sílu marketingu, nejslabší je naopak u respondentů starších 50 let. Vliv kampaní na rozhodování voličů připouštějí spíše vzdělanější lidé.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia