Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Facebook ukáže na zdi méně značek a médií

Šéf Facebooku Mark Zuckerberg na svém osobním profilu oznámil, že sociální síť bude uživatelům zobrazovat méně obsahu od značek a médií. Nově bude jeho algoritmus při zobrazování příspěvků preferovat obsah od rodiny a přátel. „V posledních letech se razantně zvýšilo množství videí a veřejného obsahu a to znamenalo odklon od toho nejdůležitějšího: navzájem nás spojovat,“ uvedl v prohlášení zakladatel. Změny reagují na kritiku, které v poslední době sociální síť čelí. Ta se týká hlavně podílu na šíření nepravdivých zpráv a vlivu na americké prezidentské volby. Odborníci ale varují, že změny mohou uškodit zejména tradičním médiím, která často získávala návštěvnost díky Facebooku zdarma.

Zakladatel sociální sítě Facebook Mark Zuckerberg chce, aby lidé trávili čas na síti „kvalitně“. Proto vám bude ukazovat víc příspěvků od vašich známých.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)