Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. 2018: Reklama globálně poroste o pět procent

Celkové výdaje na reklamu by se v roce 2018 měly zvýšit o 4,7 procenta na 572 miliard dolarů. Ve své analýze Global Ad Trends, která vychází z dat z celkem 96 zemí, to oznámila poradenská společnost Warc, která se specializuje na oblast komerční komunikace. Americký trh by měl růst přesně o pět procent, zatímco západní Evropa jen o 2,6 procenta. Lépe by na tom měly být Asie (6 procent) a Latinská Amerika (7 procent), úplně nejrychlejší růst – 8,4 procenta – pak report předvídá zemím střední a východní Evropy. Za hlavní příčiny tohoto pozitivního vývoje analytici firmy Warc kromě dobré ekonomické situace považují jihokorejské zimní olympijské hry, ruské mistrovství světa ve fotbale nebo doplňovací volby do amerického Kongresu. V roce 2017 přitom globální reklamní trh rostl jen o tři procenta.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)