1. Seznam mění mluvčí, šéfa marketingu i PR agenturu

Jen krátce před spuštěním své zpravodajské televize Seznam TV ohlásila česká internetová jednička několik personálních změn a výměnu PR agentury. Z firmy po sedmi letech odešla dlouholetá tisková mluvčí Irena Zatloukalová, kterou od ledna nahradila Aneta Kapuciánová – ta dosud měla v Seznamu na starosti interní komunikaci. Pětičlenný tým komunikace Seznamu bude ve vztazích s médii podporovat také nová PR agentura. Na konci listopadu s ním totiž ukončila spolupráci společnost AC&C PR. „Seznam je skvělý klient. Ale pracovali jsme pro něj sedm let a došli jsme k závěru, že nadešel čas pro změnu,“ řekl k tomu pro MAM executive partner agentury Martin Frýdl. „Od 1. ledna jsme se na spolupráci v oblasti produktového a korporátního PR domluvili s agenturou I’m PR, která zvítězila ve výběrovém řízení,“ poznamenala k výměně agentury nová mluvčí Kapuciánová. Ředitelem marketingu se od letoška stává Martin Klofanda. Ve své funkci zodpovídá za produktovou a B2B komunikaci a povede týmy eventů, distribuce a sociálních sítí i kreativní a grafické oddělení. Poslední dva roky byl na volné noze. V Seznamu nahrazuje Petra Krále, který odešel na konci října. Bývalá mluvčí Seznamu Irena Zatloukalová svou další profesní kariéru spojí s agenturou Fenek Jiřího Vicherka jako její managing partner. Na starosti bude mít vedení pětičlenného týmu, media relations a novou agendu – propojení HR a komunikace. Vicherek její nástup označil za „splněný sen“.

Nový šéf marketingu Seznamu Martin Klofanda dříve působil třeba v Mindsharu nebo v Kofole.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa