Nejsilnějším reklamním médiem byla i loni televize. Ceníková hodnota odvysílané reklamy oproti roku 2016 narostla o 13 procent na 48,1 miliardy korun. Vyplývá to z monitoringu Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere. „U všech námi monitorovaných mediatypů evidujeme meziroční navýšení alokace hrubých mediálních investic. Souhrnná ceníková hodnota využitého reklamního prostoru loni přesáhla hranici 100 miliard korun,“ hodnotí loňský rok obchodní ředitel společnosti Nielsen Admosphere Tomáš Hynčica. „Na základě našich dat předpokládáme, že druhé místo v žebříčku za televizí obhájí segment internetové reklamy. Kompletní čísla za tento mediatyp uveřejní Sdružení pro internetový rozvoj během února,“ dodává Hynčica. Tisková reklama meziročně narostla o necelá tři procenta, hodnota reklamního prostoru v rádiích pak více než o sedm procent. Rostl i segment venkovní reklamy, více než o tři procenta. Největším zadavatelem byla v roce 2017 Alza – využila reklamní prostor v ceníkové hodnotě 1,4 miliardy korun. Mohutně inzerovalo také Ferrero, které se umístilo druhé a hodnota prostoru dosáhla 1,3 miliardy korun – meziročně je to u této firmy nárůst o 66 procent, největší z celé první desítky. V první pětici jsou dále Procter & Gamble a Lidl (obě firmy 1,2 miliardy korun), následuje Sazka (1,1 miliardy). Obecně je u všech firem v první desítce nárůst, jedinou výjimkou je Procter & Gamble s meziročním poklesem o devět procent.
Ferrero je druhým největším zadavatelem reklamy v Česku. Do portfolia firmy patří kromě pralinek značky Nutella, Kinder, Tic Tac, Raffaello nebo Mon Chéri.