Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Za lepšími sjezdovkami přes hranice

Tento týden se podíváme na to, podle jakých parametrů se lidé rozhodují, do kterých hor zamíří za zimními sporty. Pokud by se tito lidé rozhodovali na základě dostupnosti / vzdálenosti od bydliště, 88 procent z nich by si vybralo hory v ČR. Domácí hory by preferovalo 75 procent lidí díky dostupnosti vlastního ubytování nebo ubytování u rodiny či známých. Naše hory lidé upřednostňují i kvůli cenám za ubytování, cenám za služby a také cenám skipasů, nicméně zhruba pětině „to je jedno“ a dalších 11-20 procent by preferovalo v těchto parametrech hory zahraniční.

Gastronomie a další možnosti vyžití jako aquapark apod. jsou parametry, kde zahraniční hory ty české dohánějí. V případě lidí do 35 let má gastronomie v zahraničních horách dokonce i navrch.

Zahraniční hory více než polovina lidí upřednostnila, pokud by se rozhodovala na základě upravenosti sjezdovek a vybavenosti horských středisek. Většími fanoušky zahraničních hor jsou v tomto případě ženy než muži a lidé do 35 let.

Reklama

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 15-64 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)