Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Pivovar Bernard pokračuje v nastolené linii a aktuálně se vymezuje proti kampani #MeToo, která bojuje proti sexuálnímu násilí. Řadě lidí se to nelíbí…

Jiří Budinský Vás mrzelo, že jste v tom sexistickém prasátečku nebyli nakonec první, co? Jen tak dál, ono se vám to s tímhle přístupem nakonec povede! Je smutné, že se taková věc trivializuje někde v hospodě, ale vy jako společnost? I když kvůli předchozím kampaním mě to ani nepřekvapuje…

Eva Lukášová Pan Bernard je borec s těmi reklamami. A teď jsme si koupili dřevěnou bedýnku IPA Ale. Vynikající.

Petr L Horáček Vaše reklama je dobrá a pivo vynikající. Ale všichni se na vás slétají jako vosy na med. Tak ke skvělému vaření přeji i pevné nervy.

Reklama
ČEZ

Vítek Růžička Pivo Bernard mám rád, ale tohle znevažování obětí sexuálního násilí je ubohé a trapné. Máte to zapotřebí?

Bernard -> Vítek Růžička
Dobrý den, Vítku, skutečné oběti sexuálního násilí neznevažujeme… Tímto příspěvkem se snažíme poukazovat na absurditu kampaně #MeToo, protože vede k falešným obviněním.

Voltič Havlíček Když šlo o reklamy s pinupkami, tak jsem se vás vždy zastával. To nebylo nevkusné a přišlo mi směšné v tom vidět nějaké morální prohřešky, ale tohle je bulšit, sorry.

Matěj Němec Konečně pořádná reklama.

Jirka Macek Tak tahle reklama mě od Bernarda zklamala. Berte to jako zpětnou vazbu od zákazníka.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)